fredag 9. november 2012

Julehjerte!


Da næmer julen seg med stormskitt,
jeg er i gang med å lage både julepynt og julegaver.
Disse hjertene fant jeg oppskift på i boken med hjerte for strikk
av Bente Presterud Røvik.
Bli nok flere hjerter etterhvert,
både julehjerter (til å ha på juletreet) og andre hjeter...
Det hvite garnet er babyull kjøpt på europris,
det røde er restegarn jeg fant i garnkurven min ...
Her kan man bare bruke det garnet man har for hånden.
Disse hjertene melde jeg på Pinnekrokens utfordring denne måneden
julegleder <3
Mens du venter på julen kan du ta en titt på andre julegleder hos pinnekroken.
Alle hjerter glede seg til jul hos oss ;)

5 kommentarer:

  1. Helt enig med Terese, koselig hjerte! For en god idé!

    Takk for bidraget til Pinnekrokens Julegledeutfordring!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Jeg ble veldig inspirert av denne månedens tema, for utfordringen :)

      Slett