onsdag 24. april 2013

Enda en rosa Dorthe Skappel genser!

Da har jeg strikket enda en barne Skappel genser,
denne gangen i str 4 år.
Jeg har strikket etter denne oppskriften,
har lagt opp som i 3 år, bare strikket den lenger både bollen og armer :)
Her kan du se den i 3 år også.
Halsen ble litt annerledes da den ble for trang,
måtte strikke noen ekstra omg på skuldrene både forran og bak .
Joda jeg har strikket 3 gensere blir nok flere slike gensere,
men akkurat nå må jeg ha en pause fra garnet kjenner jeg ;)
Som dere ser,
halsene er ikke like.
Den siger ikke i vask heller,
har vasket den ene noen ganger allerede.
Garnet jeg har brukt er  Oglak Mohair og Magic glitz,
fra Ice Yarn.
Denne genseren er til min niese,
gleder meg til å gi henne den :)
Sist vi møttes sa hun at hun ønsket seg en slik genser
Så da "måtte" jo tante strikke en til henne.
Skulle egentlig overraske henne med den i helgen,
men så ble lillemor dårlig og vi fikk ikke møtes.
Nå håper tante at det ikke blir lenge til neste gang vi møtes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar