fredag 21. mars 2014

Oppussing av gangen!


Jeg har pusset opp gangen vår!!!
Jeg hadde en god skvett med maling igjen etter at jeg/vi pusset opp tenåringrommet,
muskat og eggehvit har jeg brukt.

FØR:

Er dessverre lei av listene våre,
de passer liksom ikke inn i stilen vår lenger.


Lillemor gå meg en god grunn til å male ;)
Endelig fikk jeg en spark bak hehe..

ETTER:


Min "svigerinne" hadde en trehvit knaggrekke hun skulle gi bort,
denne fikk nytt hjem og ny drakt hos oss.
Passet fint inn når jeg brukte samme farge som på listen :) 
Jeg har brukt Muskatnøtt på veggen og egghvit på listene (og knaggrekka).


For noen år siden fornyet jeg tenåringsrommet,
og laget en pallesofa der inne.
Denne tok vi ut da vi pusset opp,
ble ikke plass der inne.
En av pallene ble til et konsollbord med wall stickers på.

Tok en planke fra en annen pall oppå.
Jeg er litt usikker om jeg skal ha den sånn den er,
eller male den hvit,
eller beise den i en brun farge...
Den er jo litt fin slik den er også :)


En liten tavle trengte et nytt strøk med tavlemaling,
da ble den så god som ny ;)


"Svigermors" gamle brødform ble lysfat hos meg <3


A house is made of
Walls and Beams...
A home is made of 
Hopes and Dreams


Den siste pallen ble en skohylle,
min mann ville ha den :)


Fin å henge pen-sko på.


Jeg har hengt et hjerte på bad døren,
trodde ikke den skulle få henge i fred men enda har ingen klaget på den.

I helgen skal jeg begynne å pusse opp barnerommet,
så da blir det rosa maling å male med :)
Gleder meg!

God helg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar